0

OBLÍBENÉ PRODUKTY

0
Porovnat
MŮJ KOŠÍK: 0,00
Do dopravy zdarma zbývá 1 210

Servis strojů

Provádíme záruční i pozáruční servis. 

Jak postupovat při objednání servisu nebo reklamace?

 

  
  • Po odeslání formuláře bude přesměrování na stránku s vygenerovaným číslem servisu / reklamace RMA.
  • Zobrazí se Vám tlačítko Vytisknout servisní / reklamační list.
  • Kliknutím na toto tlačítko se Vám stáhne do počítače Vámi vyplněný formulář ve formátu pdf (velikost cca 50 kB).
  • Tento formulář, prosím, vytiskněte a přiložte jej k odesílanému stroji.

 

  • Stroj zašlete (nebo doručte osobně) na adresu:

 

PALA, s.r.o.

Vintrovna 199/9

664 41 Popůvky

tel: +420 547 228 224

Otevírací doba:

pondělí – pátek 8.00 – 16.30


  • Po odeslání servisního formuláře můžete pak v sekci Přehled servisu a reklamací – vidět detailní rozpis prováděných servisních úkonů u dané vaší zakázky. (Musíte být však přihlášeni.)


  • Je-li zakázka (oprava) ukončena, stroj zašleme na Vámi zvolenou adresu zpět spolu s průvodním dokladem – dodacím listem.


 


Stroje k dílenské opravě zasílejte POUZE na adresu:

Vintrovna 199/9, 664 41 Popůvky


Servis prováděný u objednatele


Je prováděn po individuální dohodě.


Kontaktujte nás, prosím, pro

oblast Čechy – 777 480 080 dispečink Praha.

oblast Morava, ev. Slovensko – 608 555 775 pan Martin Ludvík.